Proszę o pomoc w diagnozie usterki 1.8t zrobione logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur_jurek
    Classic
    • 2014
    • 7

    Proszę o pomoc w diagnozie usterki 1.8t zrobione logi

    Zamieszczone przez MadDriver
    Gdybys mial 90% tras robic na autostradzie to wolisz SII czy OIII RS? I dlaczego?
    S2 wygląda niestety nieakceptowalnie. i w środku i na zewnątrz. O3RS moim zdaniem nie nadaje się na trasy. ja brałbym VW CC. bardzo fajne auto. dokładnie za te pieniądze kupiłem pół roku temu do firmy. 2.0 tdi + dsg. w trasie jeździ naprawdę baaardzo fajnie.

    edit: literówka
  • kamil22dst
    Classic
    • 2012
    • 16

    #2
    Proszę o pomoc w diagnozie usterki 1.8t zrobione logi

    Zrobiłem wstępnie logi dynamiczne chciałem sprawdzić przepływkę oraz sonde ale nie wiem dokładnie które bloki logować. Wyskakuje mi błąd 00561 Mixture adaptation ( samochód po tym błędzie bardzo mizernie jeździ). Ogólnie proszę od jakieś porady wyczyściłem przepustnice i zrobiłem adaptacje, świece ok cewki chyba też ( nie ma błędów ewentualnie proszę o info na jakim kanale sprawdzić wypadające zapłony)? Sprawdziłem układ wydechowy w okolicy sondy jest szczelny. NIe mogę znaleźć żadnych opisów do vaga co na jakim kanale można logować w silniku AGU ( wszystko info jakie znalazłem o dieslach, a są różnice). Proszę o pomoc co może być nie tak samochód zaraz po kupnie był sprawdzony na hamowni obciążeniowej i pokazała 168KM i 250Nm ( prawdopodobnie po chipie) i jeździł ok nieszczelności nie widać jakieś 10 miechów temu zmieniłem dv na oryginał. Proszę o wszelkie informacje.





    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      przepływka ok kanał 002.

      zloguj raz jeszcze 002 tylko te stare wykasuj w kompie :P
      + log 13
      i log 32 .

      w/g przepływki masz ok 150KM czyli seria :P
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • kamil22dst
        Classic
        • 2012
        • 16

        #4
        w moim sterowniku nie jest dostępny blok 32 N/A, natomiast zlogowałem kanał 13 jak prosiłeś i jeszcze kilka innych po wykonaniu kilku startów pojawił się błąd 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded samochód przyspieszając z dołu obrotów słabo przyspiesza z drganiami, na wysokich obrotach ciągnie. Wykluczam też filtr paliwa (oryginalny z serwisu) który został zmieniony jakieś 20tys km temu zapomniałem dopisać pisząc temat





        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Świeczki do wymiany -ewentualnie zmień paliwo na 98 i zrob 13 jeszcze raz.

          i 007 -samo, bo chyba sonda pada.



          Sprawdz szczelnośc pomiedzy przepływką -a turbina. i zdejmij rure dolotową do przepustnicy- zobacz czy nie ma tam oleju.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • kamil22dst
            Classic
            • 2012
            • 16

            #6
            Przepustnica była czyszczona 2 dni temu w rurze ic nie było raczej oleju sama przepustnica nie była brudna jakoś strasznie. Świeczki mają z 20tys NGK Laser sprawdzałem je przy czyszczeniu przepustnicy nie były okopcone ( nie wiem może sprawdzić czy nie ma wypadających zapłonów). Co do paliwa mam pół baku tankowane na orlenie także minie kilka dni zanim to wyjeżdżę. Wstępnie przeglądałem przepływkę i dalej wzdłuż układu nie widać, nie słychać nie mam już pomysłów:/

            [ Dodano: Pon 11 Lut, 13 17:38 ]
            może ktoś z dolnego śląska ogarnia agu i pomógłby coś?jestem w stanie podjechać

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez kamil22dst
              Przepustnica była czyszczona 2 dni temu w rurze ic nie było raczej oleju sama przepustnica nie była brudna jakoś strasznie. Świeczki mają z 20tys NGK Laser sprawdzałem je przy czyszczeniu przepustnicy nie były okopcone ( nie wiem może sprawdzić czy nie ma wypadających zapłonów). Co do paliwa mam pół baku tankowane na orlenie także minie kilka dni zanim to wyjeżdżę. Wstępnie przeglądałem przepływkę i dalej wzdłuż układu nie widać, nie słychać nie mam już pomysłów:/

              [ Dodano: Pon 11 Lut, 13 17:38 ]
              może ktoś z dolnego śląska ogarnia agu i pomógłby coś?jestem w stanie podjechać
              Tak jak pisałem - świeczki do wymiany bo pojawia się stukowe. + log 007 raz jeszcze bo sonda dziwnie pokazuje i tez nie jest w dobrej kondycji :P
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • kamil22dst
                Classic
                • 2012
                • 16

                #8
                Dziękuje za info i w ogóle za zainteresowanie. Jutro wymienię świeczki i zrobię logi. Doleje może paliwa 98 do końca i zobaczymy co będzie się działo. Może orientuje się ktoś ile może kosztować znalezienie usterki? chyba będę musiał podjechać gdzieś do wroc polecacie kogoś?

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  masz nieszcelnosc miedzy turbo a przepustnica .przepływka pokazuje troche mało .przydał by sie test na szczelnosc układu turbo i pomiar cisnienia doładowania manometrem . auto jest po programie .przepływka powina pokazywac ok 135 g/s .
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • kamil22dst
                    Classic
                    • 2012
                    • 16

                    #10
                    widzę że jesteś z Wrocławia jesteś w stanie ogarnąć temat?

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      tak jestem w stanie to ogarnac jak cos to zapraszam .
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • kamil22dst
                        Classic
                        • 2012
                        • 16

                        #12
                        jeszcze jakieś porady sugestie w moim temacie?

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          podstawa jest zrobienie testu szcelnosci cisnieniowego . jak nie masz jak tego zrobic to podjedz to ci ogarne . no chyba ze chcesz zaczac od wymiany przepływki ,ale pamietaj ze te silniki nie współpracuja z zamienikami .
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • kamil22dst
                            Classic
                            • 2012
                            • 16

                            #14
                            to co w ciemno wymieniać przepływkę?

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              z doswiadzczenia powiem ci ze nie ma sensu zaczynac od wymiany przepływki ,bo w tych silnikach najczesciej problemem sa nieszcelnosci a dopiero pózniej przepływka .a pozatym jak ja bym miał kupowac przepływke to bym chciał wiedziec ze to rozwiarze to mój problem i nie bede wymieniał sprawnej czesci na sprawna.
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              • kamil22dst
                                Classic
                                • 2012
                                • 16

                                #16
                                no tak właśnie na tym mi zależy znalezienie przyczyny bo w inwestora nie chcę się bawić, chciałbym naprawić samochód i ceszyć się jazdą z 30tys (później chce sprzedać na inne 1.8t może bex) pooglądam jeszcze wszystkie przewody nie wiem co z tymi świeczkami podobno pojawia się stukowe..

                                Komentarz

                                • german81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1414
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  stuki moze byc to spowodowane przez nieszcelnosci , mało wydajny IC lub program jest napisany agresywnie .jak nic nie znajdziesz to podjedz do wro to ci zrobie pełna diagnostyle łacznie z pomiarem cisnienia doładowania , paliwa i sprawdzeniem szczelnosci cisnieniowo.
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz

                                  • rOBERTO795
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 3465
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #18
                                    przeplywka ok. Jak pisalem wczesniej swiece + szczelnosc.
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz

                                    • kamil22dst
                                      Classic
                                      • 2012
                                      • 16

                                      #19
                                      Zamieszczone przez german81
                                      stuki moze byc to spowodowane przez nieszcelnosci , mało wydajny IC lub program jest napisany agresywnie .jak nic nie znajdziesz to podjedz do wro to ci zrobie pełna diagnostyle łacznie z pomiarem cisnienia doładowania , paliwa i sprawdzeniem szczelnosci cisnieniowo.
                                      są jakieś widoełki cenowe za taką pełną diagnostykę u ciebie?

                                      [ Dodano: Wto 12 Lut, 13 14:30 ]
                                      Dzisiaj zrobiłem test szczelność dolotu wg instrukcji jaką znalazłem w necie (http://www.a4mods.com/index.php?page...tml&category=5)
                                      i cisza żadnego syczenia po prostu trzyma ciśnienie
                                      moje pytanie brzmi czy jak ściągnę rurę koło przepustnicy czy mogę sprawdzić ciśnienie w drugą stroną do turbosprężarki?

                                      Komentarz

                                      • rOBERTO795
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3465
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        #20
                                        Skoro szczelność ok to zostają -paliwo , swieczki + sonda.
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz

                                        • kamil22dst
                                          Classic
                                          • 2012
                                          • 16

                                          #21
                                          a co z sprawdzeniem szczelności od strony przepustnicy? czy sprawdzając od strony przepływki? sprawdziłem cały układ? może głupie pytania zadaje ale nie znam się i szukam pomocy

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez kamil22dst
                                            a co z sprawdzeniem szczelności od strony przepustnicy? czy sprawdzając od strony przepływki? sprawdziłem cały układ? może głupie pytania zadaje ale nie znam się i szukam pomocy
                                            Sprawdziles caly układ.
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • kamil22dst
                                              Classic
                                              • 2012
                                              • 16

                                              #23
                                              no to super dziękuje ślicznie hm ciekaw jestem czy uda mi się samemu ( ogranąć) chciałem porobić logi dzisiaj ale pogoda jest tragiczna

                                              Komentarz

                                              • german81
                                                L&K
                                                • 2010
                                                • 1414
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                #24
                                                masz nieszczelnosc lub padnieta przepływke . jak sprawdziałes tak samo jak na tej stronie co podałes to pepełniłes 1 bardzo powarzy bład zostawiłes zawór DV wpiety w w TIp-a .rOBERTO795, wszystkie tez rzeczy które podałes jak przyczyny problemu sa u kolegi sprawne jedyne co jest problemem to przepływka która za mało poazuje nawet jak ma serie .sonda bedzie pokazywała takie wartosci bo mieszanka jest za uboga a tam jest sonda waskopasmowa .
                                                diagnostyka vag 602-614-253

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez german81
                                                  przepływka która za mało poazuje nawet jak ma serie
                                                  120g/s to raczej seria :P
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...