Proszę o pomoc w diagnozie usterki 1.8t zrobione logi
Zamieszczone przez MadDriver
Gdybys mial 90% tras robic na autostradzie to wolisz SII czy OIII RS? I dlaczego?
S2 wygląda niestety nieakceptowalnie. i w środku i na zewnątrz. O3RS moim zdaniem nie nadaje się na trasy. ja brałbym VW CC. bardzo fajne auto. dokładnie za te pieniądze kupiłem pół roku temu do firmy. 2.0 tdi + dsg. w trasie jeździ naprawdę baaardzo fajnie.
Proszę o pomoc w diagnozie usterki 1.8t zrobione logi
Zrobiłem wstępnie logi dynamiczne chciałem sprawdzić przepływkę oraz sonde ale nie wiem dokładnie które bloki logować. Wyskakuje mi błąd 00561 Mixture adaptation ( samochód po tym błędzie bardzo mizernie jeździ). Ogólnie proszę od jakieś porady wyczyściłem przepustnice i zrobiłem adaptacje, świece ok cewki chyba też ( nie ma błędów ewentualnie proszę o info na jakim kanale sprawdzić wypadające zapłony)? Sprawdziłem układ wydechowy w okolicy sondy jest szczelny. NIe mogę znaleźć żadnych opisów do vaga co na jakim kanale można logować w silniku AGU ( wszystko info jakie znalazłem o dieslach, a są różnice). Proszę o pomoc co może być nie tak samochód zaraz po kupnie był sprawdzony na hamowni obciążeniowej i pokazała 168KM i 250Nm ( prawdopodobnie po chipie) i jeździł ok nieszczelności nie widać jakieś 10 miechów temu zmieniłem dv na oryginał. Proszę o wszelkie informacje.
w moim sterowniku nie jest dostępny blok 32 N/A, natomiast zlogowałem kanał 13 jak prosiłeś i jeszcze kilka innych po wykonaniu kilku startów pojawił się błąd 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded samochód przyspieszając z dołu obrotów słabo przyspiesza z drganiami, na wysokich obrotach ciągnie. Wykluczam też filtr paliwa (oryginalny z serwisu) który został zmieniony jakieś 20tys km temu zapomniałem dopisać pisząc temat
Przepustnica była czyszczona 2 dni temu w rurze ic nie było raczej oleju sama przepustnica nie była brudna jakoś strasznie. Świeczki mają z 20tys NGK Laser sprawdzałem je przy czyszczeniu przepustnicy nie były okopcone ( nie wiem może sprawdzić czy nie ma wypadających zapłonów). Co do paliwa mam pół baku tankowane na orlenie także minie kilka dni zanim to wyjeżdżę. Wstępnie przeglądałem przepływkę i dalej wzdłuż układu nie widać, nie słychać nie mam już pomysłów:/
[ Dodano: Pon 11 Lut, 13 17:38 ]
może ktoś z dolnego śląska ogarnia agu i pomógłby coś?jestem w stanie podjechać
Przepustnica była czyszczona 2 dni temu w rurze ic nie było raczej oleju sama przepustnica nie była brudna jakoś strasznie. Świeczki mają z 20tys NGK Laser sprawdzałem je przy czyszczeniu przepustnicy nie były okopcone ( nie wiem może sprawdzić czy nie ma wypadających zapłonów). Co do paliwa mam pół baku tankowane na orlenie także minie kilka dni zanim to wyjeżdżę. Wstępnie przeglądałem przepływkę i dalej wzdłuż układu nie widać, nie słychać nie mam już pomysłów:/
[ Dodano: Pon 11 Lut, 13 17:38 ]
może ktoś z dolnego śląska ogarnia agu i pomógłby coś?jestem w stanie podjechać
Tak jak pisałem - świeczki do wymiany bo pojawia się stukowe. + log 007 raz jeszcze bo sonda dziwnie pokazuje i tez nie jest w dobrej kondycji :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Dziękuje za info i w ogóle za zainteresowanie. Jutro wymienię świeczki i zrobię logi. Doleje może paliwa 98 do końca i zobaczymy co będzie się działo. Może orientuje się ktoś ile może kosztować znalezienie usterki? chyba będę musiał podjechać gdzieś do wroc polecacie kogoś?
masz nieszcelnosc miedzy turbo a przepustnica .przepływka pokazuje troche mało .przydał by sie test na szczelnosc układu turbo i pomiar cisnienia doładowania manometrem . auto jest po programie .przepływka powina pokazywac ok 135 g/s .
podstawa jest zrobienie testu szcelnosci cisnieniowego . jak nie masz jak tego zrobic to podjedz to ci ogarne . no chyba ze chcesz zaczac od wymiany przepływki ,ale pamietaj ze te silniki nie współpracuja z zamienikami .
z doswiadzczenia powiem ci ze nie ma sensu zaczynac od wymiany przepływki ,bo w tych silnikach najczesciej problemem sa nieszcelnosci a dopiero pózniej przepływka .a pozatym jak ja bym miał kupowac przepływke to bym chciał wiedziec ze to rozwiarze to mój problem i nie bede wymieniał sprawnej czesci na sprawna.
no tak właśnie na tym mi zależy znalezienie przyczyny bo w inwestora nie chcę się bawić, chciałbym naprawić samochód i ceszyć się jazdą z 30tys (później chce sprzedać na inne 1.8t może bex) pooglądam jeszcze wszystkie przewody nie wiem co z tymi świeczkami podobno pojawia się stukowe..
stuki moze byc to spowodowane przez nieszcelnosci , mało wydajny IC lub program jest napisany agresywnie .jak nic nie znajdziesz to podjedz do wro to ci zrobie pełna diagnostyle łacznie z pomiarem cisnienia doładowania , paliwa i sprawdzeniem szczelnosci cisnieniowo.
stuki moze byc to spowodowane przez nieszcelnosci , mało wydajny IC lub program jest napisany agresywnie .jak nic nie znajdziesz to podjedz do wro to ci zrobie pełna diagnostyle łacznie z pomiarem cisnienia doładowania , paliwa i sprawdzeniem szczelnosci cisnieniowo.
są jakieś widoełki cenowe za taką pełną diagnostykę u ciebie?
[ Dodano: Wto 12 Lut, 13 14:30 ]
Dzisiaj zrobiłem test szczelność dolotu wg instrukcji jaką znalazłem w necie (http://www.a4mods.com/index.php?page...tml&category=5)
i cisza żadnego syczenia po prostu trzyma ciśnienie
moje pytanie brzmi czy jak ściągnę rurę koło przepustnicy czy mogę sprawdzić ciśnienie w drugą stroną do turbosprężarki?
a co z sprawdzeniem szczelności od strony przepustnicy? czy sprawdzając od strony przepływki? sprawdziłem cały układ? może głupie pytania zadaje ale nie znam się i szukam pomocy
a co z sprawdzeniem szczelności od strony przepustnicy? czy sprawdzając od strony przepływki? sprawdziłem cały układ? może głupie pytania zadaje ale nie znam się i szukam pomocy
Sprawdziles caly układ.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
masz nieszczelnosc lub padnieta przepływke . jak sprawdziałes tak samo jak na tej stronie co podałes to pepełniłes 1 bardzo powarzy bład zostawiłes zawór DV wpiety w w TIp-a .rOBERTO795, wszystkie tez rzeczy które podałes jak przyczyny problemu sa u kolegi sprawne jedyne co jest problemem to przepływka która za mało poazuje nawet jak ma serie .sonda bedzie pokazywała takie wartosci bo mieszanka jest za uboga a tam jest sonda waskopasmowa .
Komentarz